• Wpisów:719
  • Średnio co: 1 dzień
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 15:57
  • Licznik odwiedzin:37 641 / 1432 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Trasa Violetta Live trwa już prawie 4 miesiące. Obsada wystąpiła m.in. w Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Francji, Holandii, Szwajcarii, Niemiec.. już 29 marca będziemy mogli zaliczać się do tych państw. Już w niedzielę niektórzy będą mogli ujrzeć obsadę na żywo i uczestniczyć w koncercie w Łodzi. Polska na pewno będzie zapamiętana przez obsadę. Violetta Polska opublikowała akcje koncertowe (jeśli jeszcze się z nimi nie zapoznaliście możecie je znaleźć pod tym linkiem : http://violettapl.blogspot.com/2015/03/violetta-live-odz-2015-akcje-koncertowe.html ). Następne koncerty odbędą się także w sob., 22 sierpnia w Warszawie-Stadion Narodowy i we
wtorek, 25 sierpnia w Krakowie (Arena Kraków). Wiadomo było, iż nie wszystkim uda się być na koncercie z wielu przyczyn dojazdu czy kosztów finansowych. Dlatego będziemy mogli obejrzeć koncert TRANSMITOWANY NA ŻYWO llink: http://toplivestreams.com/violetta-live-lodz/
Bilety można zakupić na livenation.pl

A Wy Wybieracie się na Koncert? czy Będziecie oglądać go na żywo przed ekranem laptopa ?
/Lu

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

sandra7456
 
lola2360
 
Wracaj tu Patrycja <3333333333333333333333333333333333333

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
Hey Wam !
Zbierałam się do napisania tego wpisu od godziny, wymyśliłam masę tematów co Wam tutaj udostępnić, lecz na chęciach się tylko skończyło..Postanowiłam, że ten wpis będzie organizacyjngey, był powrót teraz trzeba wszystko sobie zagospodarować. Także Wpisy postaram się udostępniać i pisać maksymalnie 3 razy w tygodniu, ponieważ mam naukę, sami wiecie i to by było chyba ma tyle do przekazanie więc postaram się coś sensownego napisać. Zapomniałam już jak to się robi za co przepraszam.
_____________________________________________
Cande y Ruggero

Od kilku dni na ich tt i instagramach roi się od ich wspólnych zdjęć. Czyżby łączyło ich coś po za przyjaźnią ?
Znają się już kilka lat, gdyż współpracowali ze sobą przy kręceniu 3 sezonów Violetty. Było wiele pogłosek o tym , że Cande jest z Facu Gambande lecz dziewczyna oficjalnie zaznaczyła że to jest tylko przyjaźń czyżby z Ruggi'em było by tak samo ? A może rzeczywiście są razem ? Musimy poczekać na potwierdzenie przez nich osobiście <3 Ale słodko by Wyglądali razem i te wspólne Wakacje tweety muszą coś znaczyć A wy jak myślicie? ^^

Ich wspólne zdjęcia <3


ŚLICZNI SĄ ? ♥
/Lu♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (17) ›
 

 
Heyyy.. Wam Pamiętacie mnie jeszcze ? ^^.Pewnie nie bo połowa blogerek wybyła z pingera ja w sumie też na ponad 2 miesiące nie Wiem dlaczego wróciłam akurat tutaj może to dlatego że przez ten blog zaprzyjaźniłam się z wieloma ludźmi i poznałam mnóstwo V-Lovers. III sezon w Argentynie dobiegł końca... Ale aktorzy tego serialu zawsze będą się rozwijać. Także oficjalnie na NOWO otwieram tego bloga Będzie on tak jak dotychczas był o Aktorach i o całym magicznym świecie 'Violetty'. Myślę że to dobry pomysł i że ten blog będę prowadzić systematycznie. ( Wygląd wykasował i muszę zrobić go na nowo a wszystkie kody i wyglądy po wyczyszczeniu laptopa zostały usunięte Także nie przeważać si€ jutro postaram się dodać tu koloru na dzisiaj Dowidzenia !❤



Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (16) ›
 

spamy
 
lola2360
 
Mam bardzo wielką proźbę do was
Czy mogli byście pomóc mi z tymi kodami na bloga ? Bardzo proszę
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Dzisiaj Nasza Kochana odtwórczyni Ludmiły Mercedes Lambre obchodzi swoje 22 urodziny!!!♥♥♥ Także Wszystkiego Najlepszego dla niej <3 Kochamy Ją bardzo <3 Także spamujemy jej życzeniami urodzinowymi na TT https://twitter.com/Mechilambre Niech Wie że Polscy Fani o niej pamiętają <3

Zorganizowałam Akcję na jej urodzinki FIlmik robiłam 3 godziny bo nie mogłam się zdecydować Jaką muzykę i jak wstawić pracę>Niezdecydowany ze mnie człowiek ale około godziny 23-24 filmik Zakończyłam i wysłałam na yt <3 Dziękuję wszystkim za pracę bo są cudne <3 To moja pierwsza akcja i mam nadzieję że nie ostatnia Oto dzieło :
I Jak Wam się podoba trochę się napracowałam bo niegdzie nie mogłam znaleźć tej piosenki więc musiałam sama zgrać

Spamujemy Polonia Do DZIEŁA <33333333
Feliz Cumple Mechi <333 Polonia Te Ama <33


Feliz Cumpleaños Mercedes <33 Besos desde Polonia <3

Pokażmy że Ją Kochamy <3 !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
No Hej Wam <3
Posta nie było przez 6 dni więc wypadałoby coś napisać. Co tam u Was się działo przez te dni ? Widzę że pinger się wreszcie naprawił wszystko działa jak należy
PAMIĘTACIE O MOJEJ AKCJI DLA MECHI?
Niestety liczyłam na to że mi wyślecie parenaście praz lecz gdy otworzyłam pocztę ujrzałam tylko 3 lub 4 maile. Dziękuję ślicznie dziewczynom co wysłały prace Mam nadzieję że jeszcze coś mi wyślecie macie czas do 3 PAŹDZIERNIKA ponieważ później robię filmik i nie wiem ile mi to zajmie.. Także liczę na Was i pamiętać o akcji bo to dla mnie bardzo Ważne LINK DO AKCJI -- http://violettadisneypolonia.blogspot.com/2014/09/akcja-urodzinowa-dla-mercedes-lambre.html
A także na moim blogu jest niżej pościk


No to chyba jakoś będzie tyle i tak nikt nie czyta moich postów pare dni temu napisałam długaśni i tylko ślicznie zapraszam do mnie to bez sensu...

Wpadajcie na mojego new bloga *O przetłumaczonym Simplemente Tini* Następny za 100 komentarzy czyli pewnie za tydzień z Waszym komcianien XDDDD
Paa <333 http://simplemente.by.tini.pinger.pl/

/Lu♥
  • awatar Ven y Canta ♥: Heja :) nie mogłam :( wpadnę :)
  • awatar Opowiadanka ♥: Hejka moja NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ kochana! Postanowiłam odejść z bloga o Violettcie, ale nie z pingera :* Mój nowy blog, będzie o opowiadankach :D Wejdź na ten blog : klaudusiaopki.pinger.pl/ I zachowuj się jakby nigdy nie było bloga o Vilu :) Chciałabym zacząć od zera, oczywiście nie naszą znajomość misia ♥
  • awatar podemos volar, sin tener alas ♫: Ping się naprawił ♥ Ja jeszcze dziś podeślę ci pracę od mojej sis, bo też zrobiła ":)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Heeej Wam <3 Dzisiaj do Was piszę bo nie wiem czy jutro się wyrobię nie mogłam jak wejść na blogacze bo net strasznie zmulał muszę napisać masę postów także wyczekujcie wpadajcie komciajcie!- http://violettadisneypolonia.blogspot.com/
Akcje dla Mechi chyba odwołam bo przez prawiee tydzień czekałam a na poczcie nic :c chyba ODWOŁAM akcje na prawdę nie chcecie zrobić niespodziankę dla Mechi? serio ? Ja już zrobiłam z 3 prace bo tak kocham ją jako aktorkę <3 A jak wy nie to trudno pewnie ktoś inny zrobi akcję zastanawiam się jeszcze ale prac w ogóle nie widzę. Co tam jeszcze z spraw ogólnych chyba tylko tyle. Minął tydzień i mamy weekendzik a ja znowu chora w wolne masakra taka straszna pogoda no cóż musze wyzdrowieć jakośXD Dzisiaj w szkole było masakrycznie chociaż nie było lekcji to każda klasa miała swoje jakieś wyzwania (Dzisiaj 75 rocznica Polski Podziemnej) z tej okazji my myliśmy każda klasa po 7 pytań w tym 2 zadania takie typowo szkolne i mieliśmy życie czyli flage biało-czzerwoną zszytą na bransoletkę i nie mogliśmy przeklinać palić papierochów i wgl wszystkie pytania pan zaliczył nam oprócz jednego bo był takie pytanie Ile osób z 3 klas powinno chodzić na zajęcia wyrównawcze i my dalismy 5 a okazało się że 7 ale to przecież powiinno czyli że jest na lekcji wyr. a nie druga klasa jak i 1 też miały pytania ale 2 wygrała bo oszukiwali mieli zobaczyć ile osób było na dożywianiu i dali 4 a okazało się że jeden chłopak w ogóle nie chodzi ale pan im zaliczył tak jak to ile jest pracowników oni powiedzieli 20 a jest z 26 więc niby wygrali my z inną grupą zajęliśmy 2 miejsce a oni dostali 6 z histy żal ;// jestem taka wkurzona że masakra ;///
Co u ekipy? w sumie to się nie przeglądałam za bardzo wiem że wznowili emisję w Hiszpani 3 sezonu Violki <3 co tam jeszcze a Violetta 3 nie długo we Włoszech i w Poooloni odliczam dni <333 SImplemente Tini Wczoraj albo dzisiaj wyszła we Włoszech może nie długo u nas sie pojawi ? Jak myślicie? Ej w ogóle chciałam założyć bloga o przetłumaczonych stronach Simplemente Tini ja czytałam prawie wszystkie jestem już na 6 rozdziale i jest meega tyle się dowiedziałam o Tini że Aww <3 Byłam już zdecydowana by go założyć ale nie mogę pinger mi się cały czas odświeża i nawet nie piszę żeby coś było źle zapisane mógłby ktoś mi pomóc z jego założeniem? Rozpisałam się trochę XD Rodrigo miał nie dawno sesyjke *U* <3 Widzieliście jeśli nie to oczekujcie na nowego posta na blogspocie <3
GŁOSUJCIE NA 13 JEŚLI CHCECIE NIE PRZYMUSZAM XD ALE GŁOSUJCIE XD <3
http://wiktoria0992.pinger.pl/m/22660365
Lecę robić wyglądzik dla Wiki zdjęcia się nie dodają może wykombinuje jakies kod żeby sie dodawały XD okeyka Pa
Dudu podała Dalej filmik z niespodzianką z Polski <3333333 Aww <3 Przygotowała ją Madzia Ela <333 i reszta ludków Awww <333 Cudo Wpadajcie na jej tt <3
 

 
.Hej Wam <3 Dzisiaj przychodzę do Was z szalonym pomysłem na AKCJĘ URODZINOWĄ DLA NASZEJ MECHI¦. Nasza kochana serialowa Diva obchodzi *5 Października* urodziny.Dlatego mamy mało czasu,ale mam nadzieję że mi pomożecie w organizowaniu tej akcji i prac dla naszej jubilatki. Mercedes ma wielu fanów w Polsce dlatego musimy pokazać jak ją kochamy. Dziewczyna Ma niesamowitą rolę w serialu gra Ludmiłę, która kocha tylko siebie jest strasznym narcyzem oraz dąży do wyznaczonego przez siebie celu po trupach. Ale za To ją oczywiście Kochamy!♥



Na adres email akcjadlamechi@wp.pl z tytułem Feliz Cumple Mechi Należy wysłać pracę odręczną zrobioną w programie graficznym lub po prostu selfie z życzeniami! Czekamy na Wasze pomysły !
CO MA SIĘ NA NIEJ ZNALEŹĆ?
Mają się znaleźć oczywiście Polskie akcenty jak np: Napis Polonia(czyli Polska) Lub flaga Polski a także życzenia urodzinowe

Przykładowe :

HAPPY BIRTHDAY Mechi/Mercedes! - Wszystkiego najlepszego Mechi/Mercedes

FELIZ CUMPLEANOS! POLONIA TE AMA! -Wszystkiego Najlpszego Polonia Cię kocha!

BESOS DESDE POLONIA! - Buziaki z Polski

*Życzenia mają być w języku hiszpańskim lub angielskim

Ile możecie wysłać prac?
Jest bardzo mało czasu więc prosilibyśmy o więcej prac niż 1. Chodzi nam o to by filmik trwał dłużej niż 2 minuty.

Na Prace CZEKAMY do 3 października prosimy o jak najszybsze Wysłanie pracy

DziękujemY!!¦
UWAGA!!!!!!
Jeśli macie jakieś pytania piszcie na moim asku - http://ask.fm/Vilu230


/Lu¦
 

 
Hooola <3 ciołki <3333♥♥♥
Boski tytuł nie Magdzi pewnie się nie obraziXD♥
Co u was słycjać dzisiaj chyba mija tydzień od poprzedniego postu więc warto tutaaj było zajrzeć i coś do was tutaj nagryzmolić. Posty na tym blogu stają się coraaz krótsze jak tutaj byłam codziennie to było chyba mnóstwo nowości i w ogóle a teraz kicha bo jestem w 3 gimbazie i nauka mam dużo czasu około 3 godzin na lapku ale straszni mi ten czas ucieka piszę z bff i nagle się okazuję , że muszę schodzić no cóż tak bywa ale postaram się pisać trochę więcej nowości. Pinger jak widzicie mi się naprawił działał normalnie przez 2 dni i dlatego robiłam wygląd jest straszny bo nie dokończony ale spróbuję go poprawić więc nie zwracajcie uwagi na razie XD ♥.Jak tam u was w sql macie jakieś ocenki ja mam już 10 masakra ale cóż jeszcze tylko pare miesięcy i styczeń 19 stycznia mam feria więc wpisy co dwa dni będę pisała Cieszycie się ? pewnie nie ale okey XD.♥
Co u naszych aktorów?
Widzę, że lecą chyba nowe odcinki po hiszpańsku Violetty 3 Jejku nie mogę się doczekać 3 sezonu po polsku Oglądacie Violkę po hiszpańsku? ja nie nawet nie słycham piosenek jak niespodzianka to niespodzianka <3 A jak z Wami?
Cande miała w ostatnim czasie sesję zdjęciową która była w stylu indiańskim Wygląda bardzo slicznie i naturalnie Lovciam jej sesją bo każda z nich jest inna i piękna na swój sposób jest po prostu doskonała <3





Widziałam że się nie dodadzą fotki wczoraj z 10 dodawałam normalnie a tu klapa :ccc Violetta 3 pare odcinków będzie nagrywanych w Sevilli bosko <3 Aktorzy się świetnie bawili wolny czas od kręcenia spędzali na plaży w wesołym miasteczku na basenie jeny zazdroszcze im u nich pewnie taka pogoda a u mnie klapa no cóż to chyba bło by na tyle króciutko ale z sensem jak to od dzisiaj zwiem mówić To papap dozobaczenia Dziękuję za Tyle odwiedzin jesteście niesamowicie <333333333
/Lu
  • awatar Tini Forever ღ: Super foty:) Wiem coś o tym ja też chodzę do 3 gimbazy :(
  • awatar Gość: Piękne fotki!
  • awatar Entre tu y yo ♥: Szkołą, szkoła :c ! OO a w jakim województwie mieszkasz że masz ferie ? :D hehe ♥ Ja oglądałam parę odcinków : ) ! Candeeee ♥♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Heeej <33
Co tam u Was? Miałam Wenę więc dzisiaj do Was Piszę <3 Jestem meega szczęśliwa Bo Ola z divino wróciła <333 Cieszycie się bo ja bardzo chociaż mamy wszyscy problemy z pingiem to on nas wszystkich połączył i musimy się jednoczyć LUdzie ! <3 Link do Bloga boskiego Olciaka ♥-- http://perfectachica.pinger.pl/ Wpadać i Witać Ją <33 Wreszcie Jest <3 Ale EVCIA NIE WRACA ŻAL PRZEZ GŁUPIEGO PINGA A MADZI SIE NIE CHCE :cccccccccccccccccccc
No dobra ale ona mają wrócić więc im spamić !(Taka mała prośba )
Zmieniam wyglad co widac na razie jest troche dziwnie ale pinger się psuję i trochę się nie da go zmienić po krótce mówiąc..
Dobra nie zanudzam Was XD
Nasz kochany Rudzero Miał 10 września urodzinki <3 Wysłałam pracę na akcję bloga violettapl na bloggerze i podał ten filmik jestem mega szczęśliwa zdjątko z urodzin serialowego Fede ♥
Na jak zwykle się nie dodało ale cóż :c może doda się później foch na pinga więc zostały tylko filmiki XD
Zdubbingowane Polskie Promo w Barcelonie Violetta 3 oglądaliście już? Jeśli nie to obejrzyjcie ale moim zdaniem orginał lepszy,chociaż wiem co gadali XD
A i jeszcze 2 nowe proma z Barcelony oczywiście <3 Jorge pokazuję nam w tym promo jeden ze swoich vine a także kulisy jego geani w Violetta3 Hah Jest świetny
Jeszcze zwiatun z Dudu Jest Taka śliczna <3

I To chyba było na tyle na koniec dam wam kolejne video a co nie będę sobię oszczędzać XD
Na pewno każdy zna tą piosenkę,ponieważ występuję w niej genialna tancerka Maddie Ma 11 lat a tańczy jak zawodowiec piosenkę ubustwiam ciąglę ją śpiewam i wiem o czym jest A wy? Teledysk ma

172 837 556 Wyświetleń
Like: 973 516

Mnóstwo Wyświetleń Kocham <3
Hahah To jest boskie <3333
Bye <333
Dobijemy do 15 tys? ♥
Kocham Was <3
Lu <3
  • awatar encender nuestra luz ♥: Czeee ! <3333333333333333333333333333333333333333333333333 Ja teśkniłam wiesz ? :*** KC,KC ! <3
  • awatar hago mi camino ♥: Cały czas wchodzę na bloga Olci, jest świetny :* Aww widziałam to, było po "Violetta : Koncert" :D Haha Jorge mnie rozbroił przygotowywaniem się do roli XD Podobno jest już nowe Polskie promo, o fryzurach itd. :)
  • awatar Entre tu y yo ♥: Hej ! Widziałam te promo, świetne ! Czekamy na resztę po polsku ♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

lola2360
 
nikol101
 
WRRAAAAACAAAAJ GŁUPI CIOŁKUU <33333333333333333333333333333333333333333

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (12) ›
 

 
Hej Ciołki ♥ <3
co tam u was ciekawego słychać jak tam szkoła dobrze źle opowiadać mi tu szybko hyhy ^^ <3 U mnie okey jak zwykle zresztąXD co porabiacie ciekawego ja dopiero teraz weszłam bo nauka i nie mam zbyt duużo czasu na pisanie na pingu i jeszcze te naprawy mnie strasznie wkurzają:c WIęc wpisy będą CO TYDZIEŃ no niestety ale mam jeszcze blogspota i w ogóle smutam bo se Evcia odeszła z pinga :ccc Wracaj ciołku jak najszybciej zrozumiano?!? A MADZIA TEŻ CHCE ODEJŚĆ żal spamujcie jej ona nie może odejść !!! Bez nich nie ma pinga :cc Na pewno wrócą muszą wrócic!♥
No dobra co tam u obsady ciekawego słychać ?
Hmm. Clara ma sesję zdjęciowa przygotowania do Violetta Live próby Aww <333 nie mogę się doczekać Tinita sobie była lub jeszcze jest W Berlinie a takze se była w Londynie Foc Forever na nią że do nas nie przyjecała !:c
Lodo wydała nowy Boszki teledysk <333 do I Only Want to Be With You
Jeśli nie oglądaliście macie Linka hyy Ja dobry człowiek <3
Śliczna Dudu ♥ <3333
http://b2.pinger.pl/6bbcf3750965e23f6d76bc17b0d1fb99/5uYhzwgHjAk.jpg
CO tam jeszcze się wydarzyło ? Jest ponad 30 nowyc foteq promocyjnych do Violetta 3 widzieliście? Germangie Lodo jak gra na gitarze Aww <3 Viola microfonem <3333 nie wstawię wam tutaj bo fotki nie chcą się ładować żal ale dzisiaj powinny się pojawić na blogspocie naszym <3-- http://violettadisneypolonia.blogspot.com/ Było by miło gdybyście Zajrzeli <3 *U* jeszcze Cande ma nową sesję w Stylu Indiańskim Wygląda Bosko jest taka fotogeniczna i Śliczna wgrały mi się tylko 2 fotki
http://b1.pinger.pl/dee1fe2b73a398bf6f0c21e4e83eb2c7/iNQeczNvL9s.jpg
http://b4.pinger.pl/21c6b17e34c9e7ebaa6490bb3acaf94e/_6K24FvGFrQ.jpg
wkurza mnie to już ale nic nie poradzę te naprawy.. nie wypowiem się i to chyba było na tyle dawno nie pisałam tutaj więc trocę wyszłam z wprawy wybaczycie mi to ? hah No to ja się zegnam

P.S Wpadać na naszego blogspota link powyżej <3
P.SS Spamić Evci i Madzi bo mają mi tu posty pisać !!
P.SS ♥
/Lu♥
A i Macie jeszcze zabawe jak mi się wgra :c ZAKLEPYWANKA

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

 
Czeeeeść ciołki <333333
O jejku długaśnie mnie tutaj nie było ponad miesiąć XDD a dlaczego bo odechciało mi się pingera i wgl cały czas te naprawy wpisy się nie chciały dodać.. doba nie wnikajmy bo każdy wie że to wkurzające ale też te kopiary tylko V-Lovers mają takie problemy:--: my powiniśmy się jednoczyć.. Hah ja poetka XD postanowiłam tu tak jakby wrócić. Jest szkoła idę do 3 gimn testy nauka i wgl jednym słowem masakra.:c Wróciłam na pinga ze wzgl przede wszystkim za Klakierka znacie tą szaluną Evcie nie? <3 Mówi do mnie cały czas że za mną ludki tęsknią XDD ale wrócę chociaż jestem na blogspocie którego prowadzę z Boskim Olciakiem <3 Wpadajcie http://violettadisneypolonia.blogspot.com/
Mam już tego bloga i pokochałam blogspota ale wrócę tutaj posty będą się pojawiały co tydzień max przepraszam ale szkoła egzaminy i wgl
Kończę bo to za długaśne będzie XD
Na cóż to dozobaczenia <3
  • awatar Gość: jak ty zrobiłaś zrobiłaś tą strone ?
  • awatar podemos volar, sin tener alas ♥: Kiedy nowy wpis? ^^
  • awatar Gira mi canción ★: Cześć :) no długo cię nie było, szkoda ale już jesteś to jest ważne :* ja też tak miałam i teraz też tak mam-.- no właśnie wkurza mnie toxd dobrze że będzie tu przynajmniej pisać. zgadne? o was? o violetcie, blog? XD pa piękna lodo ♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (13) ›
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Hola Smerfy♥
Ct u Was ciekawego ?♥ U mnie genialnie po prostu Wracam do Was po prawie 2 tygodniowej Przerwie. Takkk strasznie się ża Wami sztęszkniłam <33333 Pamiętacie mnie w ogóle Jeszcze?♥ Wczoraj wróciłam z Nad Morza było po prostu niesamowicie meeeggaaśśne fale cieeepeeełkkooo i wgl ♥
Dużżoo Jedzonka lody z posypką codzienniie nie zapomniane wakacje <3 Chyba nigdy tego nie zapomnę
W jeden dzień było tak gorąco więc przyśliśmy na plaże a nagle zaczęły spadać na nas żuki majowe xDD (Takie robale) My szybko do morza, i normalnie trzeba było po wyjściu szybko się zwijać bo ich było mnóstwo XD Masakra ale fajne przeżycie. Kupiłam sobię na pamiątkę Koszulkę z Napisem "Najfajniesza dziewczyna na świecie" xDDD i taką boską bransoletkę <33.
Przejdźmy może do nominacji xD Było ich sporo więc nie odpowiem na wszystkie

Pierwsza od mojej Bff Wiki <3 http://wiktoria0992.pinger.pl/

1.Dlaczego zaczęłaś blogować?
Nie wiem chyba z nudy xD
2.Jakie polecasz mi zwierzątko?
Pies ♥
3.Ulubiona piosenkarka?
Ellie Gulding
4.Ulubiona potrawa?
Rosół xDD
5.Lubisz mojego bloga?
Jasne , że TAK ♥
6.Co byś zmieniła w moim blogu?
NIc
7.Ulubione blogi. *
Dużo Ich<3
Twój♥
Magdzi ♥xD http://mylifeisvioletta.pinger.pl/
Klakiera http://nikol101.pinger.pl/
Moni http://gwiazdydisneya0123.pinger.pl/
Wiki http://my126.pinger.pl/
Syvi http://estupido.pinger.pl/
Kingi http://vilu159.pinger.pl/
Sandry http://sandra7456.pinger.pl/
Marceli http://jorgelandia.blog.pl.pinger.pl/
Kuby http://imusic.pinger.pl/
Karoliny http://violetta1120.pinger.pl/
Eli http://pralkus902.pinger.pl/
Oliwi http://shotyofvioletta.pinger.pl/
Juli http://julczii2001.pinger.pl/
Nowy blog Niny http://ingeuno.pinger.pl/
Justyny http://serialviolettaaa.pinger.pl/
Hani http://violetta08.pinger.pl/
Klaudi http://tinimartinastar.pinger.pl/
Gabi http://blogerkixx.pinger.pl/
http://friendandlove.pinger.pl/
Pewnie kogoś pominęłam za co przepraszam xD

Ja nominuję
http://mylifeisvioletta.pinger.pl/
http://nikol101.pinger.pl/
http://gwiazdydisneya0123.pinger.pl/
http://my126.pinger.pl/
http://sandra7456.pinger.pl/
http://jorgelandia.blog.pl.pinger.pl/
http://imusic.pinger.pl/
http://violetta1120.pinger.pl/
http://julczii2001.pinger.pl/
http://violetta08.pinger.pl/ http://tinimartinastar.pinger.pl/
http://friendandlove.pinger.pl/


To chyba dzisiaj na Tyle xD Jutro pojawi się Wpisik ZMieniłam wyglądzik Na bardziej Violettowy♥ Jeszcze tylko logo i będzie bosko ♥

ODPADANKA NA WASZE AVKI
postanowiłam zrobić coś takiego Zg się w Komku jako pierwsze miejsce Zwycięsca otrzymuje Składankę ze 100 zdjęć Wybranej Postaci lub Aktora ♥

Myślę że się podoba ten pomysł ja zmykam na rosół
czekam na Wasze zg ♥♥♥
Loooovvvciiaamm WAs!♥


/Lu♥
  • awatar Gira mi canción ★: dziękuję za nominacje :)
  • awatar ♪ Tienes el Talento ~ Masz Talent ♪: eej ty XD nie skomcialam tego :O ahh zazdroszcze Ci tego morza *O* mmm lody <3 hahah robale XD mm koszulki nie klamia <3 mm zostalam wymieniona *O* i to z serduszkiem hihi *-* ej odpowiem na to XD ''To chyba dzisiaj na Tyle xD Jutro pojawi się Wpisik ...... '' - taa jasne XD pamietam ten wyglad byl cuuudowny! *O* haha zg sie XD fujka rosol XD
  • awatar ♡Violetta♡: Ja też Cię nominowałam i Graty
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (15) ›
 

 
Hej Wam !♥
Piszę do Was dzisiaj notkę ze względu na to że jutro nie będę miała za bardzo czasu,ponieważ wyjeżdżam nad morze 29 lipca czyli pojutrze rano więc dopiero zobaczymy się 6 lub 7 sierpnia. Nie dodawałam wpisu przez ten czas bo cały tydzień jeżdżenie na zakupy pakowanie się i wgl. Także nie miałam czasu jutro jadę na zakupki jedzonko na drogę <3 Nie wiem czy będzie necik ale jak mi się uda go wykombinować to wejdę na aska http://ask.fm/LeOnetta00 . Mam nadzieję, że będziecie o mnie pamiętać
Po moim wyboczynku wrócę do Was z nowym wyglądem nowymi pomysłami wpisami i ciekawostkami Także Dozobaczonka♥
Kocham Was ♥
/Lu♥
A i Jeszcze przygotowałam dla Was Taką malutką taką ciupu zaklepywankę ♥

WIELKI BUUZZIIOOLL DLA WAS <3♥♥♥ ;*

Byeee *__*
/Lu♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (21) ›
 

lola2360
 
nikol101
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Hola Chicos!?
Pewnie się zastanawiacie o co chodzi z Tytułem mojego postu. O tuż postanowiłam wrócić na bloga lecz tylko dzisiaj. Już za tydzień jadę nad morze z całą rodzinką Więc mnie nie będzie ponad tydzień. Także następny Wpis pojawi się za około 2 tygodnie-14 dni .Wiecie bo pakowanie zakupy itp. brak czasu na pisanie postów. Postanowiłam wrócić, ponieważ zawarłam układ z moim kochanym Klakierkiem (http://nikol101.pinger.pl/) Fochła by się na mnie gdybym nie wróciła xD.Ona już wróciła więc ja też postanowiłam do Was napisać Mam nadzieję, że się cieszycie
Oczywiście Wpisy się zmienią po moim "oficjalnym" powrocie będą innne. Dużo się działo gdy mnie nie było wyszła oficjalna płyta V3 dzisiejszy przedpremierowy odcinek Nowe proma i masa zdjęć...♥ Byłam ze wszystkimi informacjami na bieżąco oczywiście Na mojej skrzynce na pingerku pojawiło się dużo nominacji odpowiem na nie w późniejszm czasie
Chciałam Wam jeszcze podziękować za Tyle miłych komentarzy pod poprzednim Wpisem to bardzo miłe
JEŚLI MOGĘ chciałabym Was poprosić o brak spamu pod moimi wpisami, bo to naprawdę wkurza... Przejdźmy do Wpisu
_________________________________________

Violetta dzisiaj dokładnie o 1 rano mogliśmy ujrzeć 30 min przedpremierowego pierwszego odcinka naszej ulubionej telenoweli. Mnóstwo V-Lovers nie spało by tylko zobacyć naszych bohaterów w już ostatniej odsłonie. Argentyńskie fanki ujrzeli serial o wcześniejszej godzinie my musieliśmy czekać. Wyszła masa prom aktorzy nie mogli się doczekać tak jak i my

Pewien blog przetłumaczył cały 30 minutowy live na żywo. Możemy go także obejrzeć na yt pewnie znajdziecie link ale jeśli nie to Wam go podam
Jeśli oglądaliście To Wiecie, ze Ruggero Pasquarelli dołączył do obsady Violetta 3 jako jeden z głównych bohaterów . Oglądaliście? Ja oglądałam ostatnie 10 minut i osobiście ta końcówka mi się podobała ale nie zachwycała. To jest oczywiście moje zdanie każdy może myśleć inaczej> Dobrze, ze oglądnęłam tylko końcówkę bo nie chcę Widzieć zakończenia i co się wydarzy. bo to nie nadaję się do oglądania jak wszystko wiemy. Nawet nie słuchałam nowych piosenek bo nie warto. Jak Wszystko Wiemy To co za oglądanie.
Nie przynudzam.
ZNAMY JUŻ PREMIERĘ V3 W POLSCE
Odkryłam na jednym z francuskich stron daty rozpoczęcie 3 sezonu u nas wypada na 12 lutego 2015 roku SZOK oczywiście myślałam, że pojawi się wcześniej lecz może to zmienią na naszej polskiej wiki szukałam ale nic nie mogłam znaleźć polski disney potwierdził że V3 pojawi się jesienią Mam nadzieję , że to pomyłka lecz zobaczcie sami

To chyba było na Tyle Dozobaczenia <3!♥
Kocham Was <3
Bye*____*
/Lu♥
 

 
Kontakt ze mną --- http://ask.fm/LeOnetta00

Hej Wam!
Dzisiaj przychodzę do Was z dość dziwnym Wpisem Czemu dziwnym? Bo myślę co zrobić? Przez całe 2 dni staram się wymyśleć co zrobić z blogiem. Postanowiłam wczoraj że go usunę. Lecz dzisiaj nie wiem co mam myśleć chciałam go usunąć ale nie mogłam więc chciałam założyć nowego bloga i to zrobiłam lecz jeszcze go nie aktywowałam bo do końca nie wiem co mam zrobić. Na Tym blogu mam już prawię 12 tys. wyświetleń i już tyle dni z Wami już 210 to sporo jak na mnie ale straciłam wenę nie wiem odechciewa mi się po prostu pisać jest dużo nowych informacji dużo zdjęć i wgl. Ja od pewnego czasu tylko o blogu myślę i uzależniłam się chyba Wiem że to kolejny mój wpis o zawieszeniu ale ja teraz po prostu musiałam się z Wami Tym podzielić. Wiem, że dużo pracy poświęciłam temu blogowi . Może coś się zmieni ale na razie muszę odpocząć od blogowania. Może gdy wrócę z nad morza 7 sierpnia i gdy to wszystko przemyślę wrócę do blogowania po prostu chcę odpocząć. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie Kocham Was bardzo Mocno
DOZOBACZENIA WKRÓTCE
FOCIA DLA WAS

Dziękuję !
/Lu♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (30) ›
 

 
Hola Chicos!♥
Co Tam u Was? U Mnie genialnie słoneczko świeci prawie 30 stopni na dworze ♥ i dzisiaj się odbył mój TC dziękuję wszystkim osobom co byli nie zawiodliście mnie Jeszce raz Dziękuję!♥ To chyba byłoby na Tyle Jest jeszcze jedna ważna rzecz nie wiem czy coś będę dodawać bo w końcu są Wakacje i nie chce mi się siedzieć nad laptopem Ale wejdę Wam pokomciać oczywiście. Widzieliście Wczorajszy mecz Argentyna -Niemcy smutam że nie wygrali tego mundialu
___________________________________________________
VIOLETTA 3 [AKTUALIZACJA]
Był tylko 1 wpis o Nowych zdjęciach promocyjnych dotychczas nazbierało się ich dosyć sporo Więc postanowiłam tego wpisa poświęcić właśnie nim.
Na Tc śmiałam się że Fran czyli Dudu na zdjęciach promocyjnych ma tramki Wyglądała bardzo zabawnie Nowe zdjęcia są poprostu niesamowite niektóre ładne drugie za dużo photoshopa Nasza Dudu Ucierpiała
Nie miałam czasu zdjęć podpisywać Więc proszę o nie kopiowanie























Moim zdaniem Te Nowe zdjęcia nauczycieli ze studia są bardziej naturalne ale te pierwsze były straszne:c Te zdjęcia mi się o wiele podobają są po prostu śliczne!♥♥♥ Gregorio i swoje minki Priscilla OMG będzie się działo Zdjęcia są ładniejsze niż w I sezonie ale nie takie rewelacyjne jak się spodziewałam można się uśmiać przy lodo i jej boskich trampek nie mogę xDDDD
To chyba dzisiaj na Tyle A zapomniałabym
Pytać na asku http://ask.fm/LeOnetta00
Chyba zrezygnuję z moich opowiadań ale zobaczę jeszcze...
To chyba Na tyle
Idę Wam Komciać *_____*
Bye
Kocham Was
Pati
/Lu♥
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Hey Dzisiaj mój Tc o to link Jestem trochę spóźniona bo nie miałam internetu Więc Tc zacznie się o 14:10 xD Oto Link http://twitcam.livestream.com/g5urw Pytajcie bardzo na Was liczę możecie pytać także na asku http://ask.fm/LeOnetta00 Czekam na Was!♥

/Lu♥
 

 
Hej Wam Dzisiaj Tylko Notka Informacyjna bo mam tylko godzine grania a jeszcze muszę zrobić wyglądzik na bloga także przepraszam i tak miał się nie pojawić bo jest tylko 7 komentarzy pod ostatnim Wpisem
Więc nie wiem czy się pojawi Juto Tc cieszycie się?? Bo Ja Tak odbędzie się jednak o 14 mam nadzieję że będziecie Liczę na Was!
Mam nadzieję i To WIelką że się pojawicie!♥
To Ja Już lecę papapa♥
Avki


/Lu♥
 

 

Hola Chicos!♥
Co Tam u Was? U mnie masakra piszę Ten wpis 3 raz I raz miałam już go udostępniać a wystąpił błąd i komputer się wyłączył 2 raz Tak samo dlatego Ten wpis jest Tak późno. Ja normalnie maiałam przez cały dzień głupaffke ju mi ustałaxD pisałam z Ewcią na asku ponad 5 godzin mój życiowy recordxDD♥. Dobra Jeśli chodzi o mój Tc to zrobię go w 90% w poniedziałek jeszcze Wam wszystko powiem co i gdzie Jutro♥ To chyba na tyle Wpis się robi coraz krótszy bo nie mam cierpliwości już
____________________________________________
Nowy Aktor w Violetta 3
Zwie się JaviLQ a raczej Javier López Quesada. Jest to hiszpański piosenkarz oraz aktor. Znany głównie z grupy Dremland w której śpiewa. Jest bardzo sławny w Hiszpani, wszyscy porównują go do Justina Biebera ( nie wiem jak jego nazwisko się piszę xD) Bo osiąga Wielką sławę i ma prawdziwy Talent
Javier Na swoim oficjalnym tt obserwuję całą masę fan clubów i stron poświęconych argentyńskiemu serialowi Obserwuję całą obsadę prawie ale m.in Rugga Albę Diego Lucie Jorge i Justynkę wiele innych
Aktorzy z Violi też go obserwują Tak jak Np Facu Albita.
Zrobił sobię masę zdjęć z Aktorami <333
Zła jakość zdjęć za co przepraszam;c Lecz narzuca się pytanie kogo zagra?
Jeszcze nic nie wiadomo możemy się domyślać lecz gdy się zacznie 3 sezon wszystko będzie wiadome♥ Moim skromnym zdaniem uważam, że Javi Rozbiję Naxi zakocha się w Nati A Justyna nasza kochana W Maxim Wskazują na To Wszystkie zdjęcia I Ich boskie minki!♥
Maxi Zazdrosny biją się o Nati xD
A Jak wy Myślicie?♥ Ja myślę że Naxi się rozbije później znowu będzie razem a Justynka będzie z Tym Javim♥♥ Aww Nie mogę się doczekać ...
______________________________
Chwilunia znalazłam Nowe zdjęcie jakiegoś gostka który też będzie nowym Aktorem OMG co się dzieję xDDDD♥
Jak się czegoś dowiem to Wam napiszę xD
Dozobaczonka idę Wam komciać!♥
Bye*__________*
/Lu♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (20) ›
 

 
http://ask.fm/LeOnetta00 Pytać!♥
Mój blog z opkami 2 rozdział http://lola2360.opki.pinger.pl/ było by miło gdybyście przeczytali moje wypociny xDD
Hola Chicos!♥
Co Tam u Was? U Mnie okey Na początek chciałam Wam podziękować za 11 tys Odwiedzin!♥ i W ogóle Za wszystko Pewnie się zastanawiacie co z moim Wczorajszym Tc o tuż on się nie odbył o wyznaczonej godzinie ponieważ była u nas jakaś pedagoszka i mówiła mówiła mówiła przez 2 godziny Tc przełożyłam na godzinę 20 lecz było tylko parę osób nie było pytań i mój brat zachowywał się masakrycznie :c Przepraszam za niego i że musieliście to oglądać myślałam że będzie lepiej ale cóż skasowałam link z Tc bo było źle . Więc nie wiem czy robić jeszze Tc jak nic nie będziecie pytać to nie ma sensu jeśli mam jeszcze robić Tc będzie to tylko w Tym Tygodniu wybierzcie datę jaką Wam podpasuję godz będzie 16-17 będzie dłuższy ! To tylko mogę zapewnić
Dlaczego znowu smutam? Bo wszystkie najlepsze blogi właścicielki usuneły Nina z bloga feliz45.pinger.pl Hania też odchodzi http://violetta08.pinger.pl/ i Gosia z bloga violetta31.pinger.pl a także podemospintar.pinger.pl Bardzo lubiłam ich blog na Niny byłam Admi wchodzę na bloga a on usunięty CZEmU?!? Wracajcie do Nas szybciutko To na koniec moich Wypocin przejdźmy do Wpisu
_________________________________________
JorTini
Maże o tej parze od początku oglądania serialu moim zdanie Jorge i martina są dla siebie stworzeni lecz to ich życie. Ułożyli sobie je z innymi osobami. Jorge jest teraz w szczęśliwym związku już parę lat ze Stephie, która także jest aktorką grała nawet w serialu Violetta widać, że są ze sobą bardzo szczęśliwi kochają się
Tini Też ułożyła sobie życie z Peterem Lanzanim także Aktorem. Są ze sobą szczęśliwi wskazują To Wszystkie zdjęcia jakie udostępniają na portalach społecznościowych. Peter bardzo wspierał Tini w oskarżeniach, o których było ostatnio głośno pewnie wiecie o co chodzi!♥ Jak nie Jorge to tylko Peter♥ Znali się od bardzo dawna ♥
Ostatnio Pojawili się na koncercie zespołu Reik Wyglądali Tak słodko!♥
Tini i Jorge są Najlepszymi Przyjaciółmi lecz każda fanka każdy fan JorTini w Tym ja chcieliby, żeby oni byli Razem. Bardzo się ciesze że są najlepszymi Przyjaciółmi Tini oprócz Jorge ma jeszcze Mechi ♥ Jorge i Tini Mają nawet podobny styl xDD
I Ich wspólne zdjęcia Nagrywanie!
I Przeróbki Kocham *______________________*
Promo do V3
I reszta!♥
To chyba na koniec dowiedziałam się także że Dudu zostanie ciocią jak Fajnie!♥♥♥
To chyba na tyle dzisiaj Jesteście nieziemscy jeśli przeczytacie cały mój wpis *____* Bye!♥
/Lu♥
Idę Wam Komciać!!
Bye
ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ!!!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (28) ›
 

domcia919
 
lola2360
 
Polecamy.
Chocolatte and Andzia.
 

 

Hola Chicos!♥
Co Tam u Was?
U mnie okey Dzisiaj jakoś nie było czasu z rana wejść na bloga, ponieważ do 13 nie było internetu a wczoraj była Nawałnica wyrawło 6 drzew 100-letnich z korzeniami grad padał tak się błyskało masakra drogi były nie przejezdne prądu nie mieliśmy aż do północy masakra możecie sobie przeczytać tutaj
http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/polska,28/powalone-drzewa-i-woda-na-ulicach-relacje-z-waszych-miejscowosci,127694,1,0.html
____________________________________________
II Rzecz To Akcja Dla Sylvusi Powiodła Się♥♥♥
Co Było Akcją oczywiście urodzinowe kartki ♥ Dziękuję Wszystkim, którzy poświęcili swój cenny czas by zrobić kartkę Jesteście cudowni widać że można na Was polegać! Była Wasza Kartka Chwalcie się !♥
Filmik Wyszedł niesamowicie Dziękuję Andzi na napisanie i wykonanie tak przepięknej piosenki♥ Dziękuję Wam chociaż jakiś gal anonim wygadał akcję po co? Tego nie wiem Ważne że Sylvia się ucieszyła jest Najlepsza jeśli chcecie go ujrzeć piszcie na priv♥ Bo nie będę Tutaj wstawiała <3333
DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ I JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ!♥
__________________________________________
III sprawa to oczywiście moje TC
które odbędzie się jutro o godzinie 17♥ Tc jak wspominałam będzie trwał tylko 30 min bo nie wiem tak postanowiłam
Porządnego Wpisu nie było przez prawie 3 dni trochę Was zaniedbałam oprócz wczorajszego Wpisu nic się nie pojawiło za co przepraszam Zaniedbałam Was jeśli chodzi jeszcze o komentarze ale obiecuję że to nadrobię
___________________________________________
Zapewne Już każdy nie może się doczekać nowego już 3 sezonu V♥ Co Rusz pojawiają się nowe zdjęcia Tym razem pojawiło się masakryczne zdjęcie promocyjne Fran dlaczego Masakryczne Zobaczcie
Jednym Słowem Przesadzili z photoshopem! Masakra te zdjęcia lepiej nie mówić...
AKUSTYCZNE WERSJE PIOSENEK
W V3 pojawią się wersje akustyczne piosenek Lu camara accion W Wykonaniu prawdopodobnie Fede dla Ludmi♥♥ oraz Ven con nosotros nie mogę się doczekać♥ Na razie tyle wiemy
Tini Jadąc na nagranie nowych odcinków Violi Zatrzymała się na chwilkę i rozdawała autografy oraz robiła sobie zdjęcia z Fanami To jest prawdziwy Aniołek♥♥
/Lu♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (26) ›
 

 
Hey Wam Dzisiaj wyjątkowo pojawi się wpis bo jestem na laptopie i może coś się wstawi ! Ale jeśli będzie nadal tak mało komentarzy.... staram się jak mogę a tutaj nic zero 4 komentarze pod wczorajszym wpisem trochę mi smutno bo pod jednym było ponad 20 postanowiłam że następny Wpis będzie się pojawiał jak będzie minimum 18 komentarzy. Ze spraw informacyjnych to akcję jednak zrobiłam z tych prac co miałam bo jedna dziewczyna bardzo się natrudziła nad piosenką i nie chcę jej tego zniszczyć!♥ Dziękuję Ci za to kochana jeśli to czytasz!♥
ZAWIODLIŚCIE MNIE na całej lini
_____________________________________________________________
Dzisiejszy dość długi Wpis poświecę Violetta 3, bo nie pisałam oo bardzo dawnooo to jest trochę dziwne ale cóż...
______________________________________________
Violetta 3
Ostatnio mogliśmy zaobserwować i posłuchać nowej piosenki, którą będziemy mogli usłyszeć w 3 sezonie Violetta. En gira (W trasie) opowiada na pewno o koncertach całej ekipy w różnych państwach zwanych Violetta En Vivo. To pierwsza nowa piosenka którą możemy posłuchać
Parę dni po opublikowanie oficjalnego video zostało wypuszczoene nowe promo które zastąpi(prawdopodobnie) promo z 1 i 2 sezonu♥. Już dokładnie za 20 dni na ekranach argentyńskich fanek pojawi się Violetta 3 zaczęło się odliczanie dni niestety ja za 20 dni jadę nad morze więc mnie nie będzie
Przejdźmy do Nowych postaci pojawi się ich bardzo dużo. m.in
Clemens- francuski milioner który chce się dostać do studia
Nicolas- potężny biznesmen kontroluje swojego syna Clemensa
Gery-meksykanka przez przypadek spotyka Leona jej intęcje są jeszcze nie znane
Milton- brazylijski nauczyciel od śpiewu. Jest hipokrytą
Priscilla- zakocha się w Germanie
ZDJĘCIA PROMOCYJNE
Czas na zdjęcia promocyjne pojawiła ich się spora część lecz na razie tylko głównych bohaterów.
Pamiętajmy, że to jest już 3 sezon i nasi bohaterzy będą kończyli szkołę. TYLKO trapi mnie to, że dlaczego Viola kończy szkołą jak ona zaczęła później od innych????
Ale zdjęcia promocyjne są boskie Leonetta Aww*_*
Ostatnio zaostało potwierdzone że za pare-parenaście dni pojawi się PŁYTA 3 sezonu Violetty " Trasa moją piosenką"
Mamy już okladkę!♥♥♥
Będzie zawierać 13 piosenek
En Gira
Amor en el Aire
Supercreativa
Encender Nuestra Luz
Ser Quien Soy
Quiero
Rescata mi Corazon
Aprendi a Decir Adios
Descubri
Queen of the Dance Floor
Underneath it all
A mi Lado
Friends 'till the End
I Vs II Vs III sezon?
Hit czy Kit?
/Lu♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (31) ›
 

lola2360.opki
 
lola2360
 
Hej wam niestety nie pojawi się wpis jutro i prawdopodobnie pojutrze bo nie mogę udostępnić wpisu przeczytać wiadomości a nawet załadować zdjęcie także to nie moja wina wczoraj wpis się też nie pojawił bo cały czas przerwa techniczna mam nadzieję że mi wybaczycie bo to nie moja wina nawet nie mogęmwam komciać jeśli to się nie naprawi to odchodzę z pingera! Bo mnie to już wkurza

Smutam bo dzisiaj mija termin oddawania prac NA AKCJĘ KTÓRĄ PROWADZIŁAM dlaczego prowadziłam bo onamsię nie odbędzie mam tylko z 7 prac do 1, 5 min filmiki także zawiodliście mnie bardzo tyle osób się zgłosiło ponad 30 a tutaj taaka żenada jeśli macie pracę wyślijcie mi na email. patrycja05008@interia.pl alenwątpię czy dam tą akcję

Dozobaczenia wątpię w to
Piszę z komórki przepraszam za błędy
/Lu